Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв резонатор да взема?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какъв резонатор да взема?

    Мисля да свалям катализатора. Та въпросът ми е какъв резонатор да взема и от къде.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    мислех да пусна такава тема , но ще използвам твоята ! Аз си свалих катализатора , но не е оставих резонансно гърне и сега след 4 хил. оборота бръм4и като калибра много неприятно давайте идеи!

    Comment


    • #3
      Toй катализатора нали е в средното гърне. Не знам цялото гърне ли се маха и на негово място резонатор? И аз не искам шумове. В Косер гледам предлагат резонатори??? Някой който е слагал или изобщо е правил манипулацията да си каже мнението.

      Моя катализатор не е запушен. Нямам опалквания, но въпреки това искам да го махна. Така и така ще сменям и меката връзка, че съм я ударил някъде и е разкъсана. Викам да разкарам и катализатора.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Сложете си резонаторно гърне като не е чак толкова важно какво или от къде стига да е качествено, с нужното сечение и най важното правилно монтирано от кадърен човек.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
          Сложете си резонаторно гърне като не е чак толкова важно какво или от къде стига да е качествено, с нужното сечение и най важното правилно монтирано от кадърен човек.
          А това голямото дето е катализатора вътре се маха изцяло нали? Не се избочва нещо и да се слагат тръби вътре а се маха и се слага резонаторно на негово място така ли? Щот ми предлагат да отворят моето и да заварят тръба с дупки вътре. Ама ми се вижда нещо тъпа идея.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            А това голямото дето е катализатора вътре се маха изцяло нали? Не се избочва нещо и да се слагат тръби вътре а се маха и се слага резонаторно на негово място така ли? Щот ми предлагат да отворят моето и да заварят тръба с дупки вътре. Ама ми се вижда нещо тъпа идея.
            Реже се самия катализатор, той при теб е точно след ламбда сондата и преди средното гърне и на негово място се заварява резонансното, не се връзвай на тия дивотии за отварянето му, направо да ти го махнат, прибери си го и после виж тук в раздел Купува изкупуват катализатори, пласирай го и даже ще избиеш някой лев

            Comment


            • #7
              Идеята не е тъпа но около тръбата трябва да има вата за шумоизолация иначе ще е безмислено.Цялата тази процедура сигурно ще струва толкова колкото да сложиш резонатор.Аз моя катализатор го дадох на бартер срещу резонатор и монтаж.Ако на някой му е интересно ето как изглежда в разрез:
              Attached Files
              Last edited by Kuker; d.m.y г., 12:15.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                Идеята не е тъпа но около тръбата трябва да има вата за шумоизолация иначе ще е безмислено.Цялата тази процедура сигурно ще струва толкова колкото да сложиш резонатор.Аз моя катализатор го дадох на бартер срещу резонатор и монтаж.
                А това ако успее да го направи, бартер като теб, е най-добрия вариант, иначе е много занимавка, дай идея дали човека, който ти го направи ще се навие и аз да му закарам моята за тая процедура, па ше черпа ако свършим работа

                Comment


                • #9
                  Е то едно резонантно гърне ти е 70-80 лв. Катализаторите ги изкупуват към 60-70 лв. Има ги във всички сервизи за гърнета. Само не ходи в Крафт. Ще ти резнат главата от кръста нагоре и за капак след година ще е изгнило въпросното гърне.
                  Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                  EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                  EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                  Comment


                  • #10
                    Чакайте сега. Средното гърне и катализатора не е ли едно цяло? Едно голямо и дълго след ламбдата. Не се ли маха цялото?

                    Ей това след меката връзка дето е цялото.
                    Attached Files
                    Last edited by oem; d.m.y г., 12:30.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                      А това ако успее да го направи, бартер като теб, е най-добрия вариант, иначе е много занимавка, дай идея дали човека, който ти го направи ще се навие и аз да му закарам моята за тая процедура, па ше черпа ако свършим работа
                      Ооо аз не съм доволен изобщо от свършената работа но нямам нищо против да ти кажа къде съм ги сменил.При първа възможност ще го сменя резонатора с друг.Сложиха ми някакво "Кремиковско" гърне при това без редуктор и сега няма начин да не се получава завихряне там.Мисля че ти се занимаваше с вентилация и трябва да знаеш колко е вредно за свободното преминаване на газовете.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Чакайте сега. Средното гърне и катализатора не е ли едно цяло? Едно голямо и дълго след ламбдата. Не се ли маха цялото?

                        Ей това след меката връзка дето е цялото.
                        Това е катализатора и се маха целия. Средното гърне е до задните гуми и мисля, че беше триъгълно.
                        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Чакайте сега. Средното гърне и катализатора не е ли едно цяло? Едно голямо и дълго след ламбдата. Не се ли маха цялото?

                          Ей това след меката връзка дето е цялото.
                          Цялото се маха.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                            Това е катализатора и се маха целия. Средното гърне е до задните гуми и мисля, че беше триъгълно.
                            Отзад е само едно гърне.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                              Отзад е само едно гърне.
                              Хм. Е сега ме вкара в размисъл. Може би се бъркам със 146-цата ми. Там имаше средно, триъгълно гърне.
                              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment

                              Working...
                              X